………………………………

Zašto je život ovako težak????

Zašto imamo toliko prijatelja, a kao da nijedan nije tu??????

Zašto nam ljudi lažu da nas vole, da će uvijek biti tu za nas, i u dobru i u zlu???

Meni se desilo u petak mnogo toga, a niko nije bio uz mene da mi pomogne, da mi kaže da je tu ako mi treba pomoći, da je tu kao rame za plakanje….
Zašto uvijek ja moram biti ta koju će taj neko nazvat, izjadat mi se, tražit savjet, a poslje kad meni nešto treba, on neće biti tu????
Šta će nam takvi prijatelji???? mislim, lijepo je kad mogu nekom pomoći na ovaj ili onaj način, da se osjećam korisnom, i da osjećam da sam nekom prava prijateljica, i stvarno ne tražim da mi neko bude rame za plakanje, da mi daje savjete ako neće….. al možeš li ijednom da budeš tu kada se osjećam loše, da mi daš snage da nastavim dalje??
Sada sam tu snagu izgubila……. al sam otkrila pravog prijatelja, koji mi je iskreno rekao da će uvijek biti tu za mene i u lošim i u dobrim trenucima. i zahvaljujući njemu, ja se osjećam puno bolje….. jer znam da nisam sama….. i da još uvijek ima ljudi koji me razumiju…. koji me vole, i koji me neće otkucati i tužakati čak ni kad smo posvađani…..
Hvala ti….. znam da ćeš se prepoznati u ovome, pa makar i nepočitao ovo, znaj da sam ti zahvalna na svemu što si juče uradio za mene….
i ko kaže da osobe suprotnog spola ne mogu biti najbolji prijatelji??? Ma samo da vidim ko će ovo da porekne….

Usput da kažem da je ovo moj zadnji post ( iako ih nije bilo baš puno, al eto) na ovom blogu….
ne shvatam koja korist ako vi ne komentarišete…………….

eto samo sam htjela da kažem, i da se zahvalim jednom prijatelju, najboljem prijatelju na svijetu..koji me, iako smo se bili posvađali, nije napustio, bio je tu kad mi je trebao….i ne moram ga imenovat, jer zna koliko mi znači….. neke stvari nije potrebno naglasiti, one se znaju, a nekad se i ne mogu dočarati riječima…….
Pozzzzz svima…………

By: Sana…………..

fourbf
sve cetri smo drustvene osobe volimo se glupirat i druzit =)

39 komentara

  1. joj dzana

    nemoj se brinutiiii

    bolest nije kraj…

    [owo wazi za tebe

    a i za menee

    hhh]

    salim seeeeeeeeeeeeeeee

    ma lude smo mi

    😛

    😀

    :))))

    hehehehehe…

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    <3
    <3<3
    <3<3<3
    <3<3<3<3
    <3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3<3
    <3<3<3<3<3
    <3<3<3<3
    <3<3<3
    <3<3
    <3

    😀

  2. vauuuu!!!!!!!!!!! koliko komentara!!!!!!!!!!!!!!
    super….. joj baš sam happy danas, neću u školu!!!!!!!!!
    JJJUUUPPPPPPPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY……………..
    Pusa svima!!!!!!!!!
    By: Sanaaaa

Komentariši